[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3635: ob_start(): function 'zlib' not found or invalid function name
SBTFORUM.NO - Forum for Staffordshire Bull Terrier, Staffordshire Bull Terrier Forum, Informasjon om Staffordshire Bull Terrier SBTFORUM.NO • Se emne - Hellerudsletta!

Hellerudsletta!

Her kan dere diskutere utstillinger, inkludert resultater.

Re: Hellerudsletta!

Nytt innlegg sbtlita » 14 Feb 2013, 16:14

Therese skrev:
Pan skrev:Kraftig benbygning kan nok gi et skjelett som er bortimot 50g tyngre.

Ja, det utgjør ekstremt lite i vekt. Ihvertfall hos mennesker. Leste litt om det her en gang og folk kan visst fint slutte å skylde på tung beinbygning om de veier litt mye :lol:
Så da må det være massen rundt som veier mer hos en kraftigere bygget hund da.. En bred kontra en smal hund har jo mer av alt selvom den ikke nødvendigvis er tykk.

Sopp, der røyk unnskyldninga mi :lol:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Lita, 31.10.11
Celunas Jolly Molly, 05.12.13
Instagram: Sbtlibe
Brukerens avatar
sbtlita
Champion

Presentasjon: viewtopic.php?f=20&t=3829
Land: Norge

Nytt innlegg Pan » 14 Feb 2013, 17:23

Skjelettet til et voksent menneske veier noe sånt som 2,7 til 4,5 kg mener jeg å ha sett..

En forsvinnende liten del av kroppsvekten mao.
Always have your stuff when you need it with @Dropbox. Sign up for free! http://db.tt/GQjSqD6
Brukerens avatar
Pan
Veteran

Presentasjon: viewtopic.php?f=20&t=11

Nytt innlegg odin11 » 14 Feb 2013, 19:08

Æsj, der forsvant den unnskyldinga.. Kan lissom ikke tyne ut det at han er operert så mye lenger heller. Ser for meg odin i veteranklassen og han får blå igjen " du skjønner at han er ikke trenet noe særlig grunnet operasjon så derfor er han litt dvask" :lolflagg:
Brukerens avatar
odin11
Junior

Presentasjon: viewtopic.php?f=20&t=4212

Nytt innlegg Levah » 15 Feb 2013, 12:43

Skulle såå ønske jeg var på disse 2 utstillingene! Virker som jeg har gått glipp av mye rart! :rofl:

Min lille miniatyrstaff som er tyn og ja litt fit kan jeg vel kalle henne selv om hun er litt vel valpis enda, ble stilt av en gal russer dame :Lættis: hihi Luba og overraskende fikk hun jo mycket bra storelk av en finne!
Og utstillingens første Ck.... Tror dere jeg datt av solsenga eller??
Kritikken sa:
Mycket bra storlek. Trivelig tik. Prima muskelatur.
Bra benstomme, tillsträcklig vinklet bak. Beveger seg mycket bra.
Visar sig väl.

Søndag fikk hun og rød og plassert bak Viper i junior med
Small bitch, corr prop. A bit young in body. Pretty face.
Nice ears. Lovely eyes. Corr angulation both sides.
Moves well. Just needs more body up.

Så skulle gjerne vært der og hørt hva dommeren sa om tynne eller tykke staffer, for hu mini her er i allefall ikke feit! og fikk rød :D
Canestellas Child Of A Tv Star :love0032:
Canestellas Fit For Fight

Bilde
http://www.canestellaslevah.com
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain♥
Brukerens avatar
Levah
Åpen

Presentasjon: viewtopic.php?f=20&t=137

Nytt innlegg olsenstaff » 16 Feb 2013, 20:35

Bip skrev:
olsenstaff skrev:
odin11 skrev:Er vel litt forskjell på hvordan bikkja er bygd, altså to hunder som er like høye og veier like mye trenger ikke å se like ut i kroppen forde. Odin på 17kg er IKKe fint og det trur jeg ingen andre hadde syntes heller. De har vel som oss forskjellige beinbygninger :D (å jada, jeg vet at Odin er litt i ... Ehh.. Største laget.. :oops: )

Ja det er det..var jo hos vetrinær med Pluto i går..han tror jo han kan fly..Han ble rtg fra hode å ned...ingen brudd alle sener intakt..bare forslått en muskel i rompa..
Han er 37 cm og veier 18,5 han også..ble jo veid i går..han har 0 gram med fett på kroppen, bare en sin sykt flott KRAFTIG beinbygning og muskulatur..
Hadde han veid 17 som kanskje går på noen, hadde jeg nok ikke fått han med meg ut derfra igjen..
Så som jeg sier over..de er ulike akkurat som oss...

0 gram fett?

Regner med du tok at det var 0 gram fett å trene bort.. :Rock:
Smil og verden smiler tilbake!!!
olsenstaff

Presentasjon: viewtopic.php?f=20&t=4426

Forrige

Gå til Utstillingsringen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester