[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3635: ob_start(): function 'zlib' not found or invalid function name
SBTFORUM.NO - Forum for Staffordshire Bull Terrier, Staffordshire Bull Terrier Forum, Informasjon om Staffordshire Bull Terrier SBTFORUM.NO • Se emne - Søker valp våren 2014

Søker valp våren 2014

Her kan valper averteres til salgs dersom de passer med våre helsekrav.
Alle kombinasjoner skal være etter foreldre fri for allergier og generalisert demodikose.
Øyelyst: Fri.
L2-HGA og HC: Minst en av foreldrene må være fri. Den andre kan være bærer(carrier). Rammet(Affected) kan ikke brukes.
Minstealder på begge foreldre er 18 mnd. (Alder ved parring)
Vi anbefaler at minst en av foreldrene er fri for HD og AD, dersom status er kjent skal den oppgis, ellers skal det oppgis at status er ukjent.
Alle innlegg om valper til salgs SKAL inneholde denne informasjonen. Mangler informasjon blir tråden slettet.
Annonsør er juridisk forpliktet av dette. Ved tilbakeholdt informasjon er forumadministrasjonen behjelpelig med dokumentasjon på hva som opprinnelig var annonsert.
Forumregler
Her kan valper averteres til salgs dersom de passer med våre helsekrav.
Alle kombinasjoner skal være etter foreldre fri for allergier og generalisert demodikose.
Øyelyst: Fri.
L2-HGA og HC: Minst en av foreldrene må være fri. Den andre kan være bærer(carrier). Rammet(Affected) kan ikke brukes.
Minstealder på begge foreldre er 18 mnd.(Alder ved parring)
Vi anbefaler at minst en av foreldrene er fri for HD og AD, dersom status er kjent skal den oppgis, ellers skal det oppgis at status er ukjent.
Alle innlegg om valper til salgs SKAL inneholde denne informasjonen. Mangler informasjon blir tråden slettet.
Annonsør er juridisk forpliktet av dette. Ved tilbakeholdt informasjon er forumadministrasjonen behjelpelig med dokumentasjon på hva som opprinnelig var annonsert.

Søker valp våren 2014

Nytt innlegg Yatta » 31 Jul 2013, 15:25

Hei.

Vet ikke helt hvordan jeg skal starte men håper dere kan hjelpe meg. Jeg har gått en lang stund å vurdert å kjøpe hund, nesten et år faktisk. Kusinen min har en to år gammel staff og i fjor kjøpte kompisen min en nydelig valp, Staff den også. Jeg ville ikke gjøre noe overivrig så jeg ville vente og se om det var det riktige valget. Samtidig ville jeg også ha en valp på våren da jeg så hvor bra det var for kompisen min sin valp.

Jeg har lest masse rundt på nettet siden jeg vil være best mulig forberedt men sitter fortsatt med noen spørsmål jeg håper dere kunne hjulpet med.

Først og fremst er det noen som planlegger kull til våren 2014?

Hvordan går jeg frem hvis jeg finner noen som planlegger kull til da?
Hvor lang tid i forveien må jeg si fra at jeg ønsker å bli valpekjøper?

Jeg ønsker både råd og tips men også vill jeg ha litt kontakt føre med de jeg skal kjøpe av. For meg blir dette en stor ting så trenger all hjelp og støtte jeg kan få.

Håper dette ble lagt i riktig forum, hvis ikke kan noen sende meg til riktig underforum.
Yatta

Presentasjon: viewtopic.php?f=20&t=4825
Land: Norge

Re: Søker valp våren 2014

Nytt innlegg kristin_nord » 31 Jul 2013, 20:18

Når jeg fant oppdrettere som venta kull sendte jeg en mail med info om meg selv, hva jeg skulle bruke hunden til ( familiekos) og hva jeg hadde vært borti av hunder før osv.

Var innom mange iløpet av de 4 årene det tok meg å finne rett. Du bør jo komme overens med oppdretter (mener jeg da, siden man bør fortsette å ha litt kontakt) .
Selv om det raskt endte opp med annen oppdretter enn hva som "til slutt" var meningen så angrer jeg ikke ett sekund :) har fått masse hjelp og mer enn jeg egentlig gikk ut ifra en oppdretter ville gjør :) så jeg er stor fornøyd. ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Brukerens avatar
kristin_nord
Åpen

Presentasjon: viewtopic.php?f=20&t=4653
Land: Norge

Gå til Kjøp og salg av valper

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester